Aquest passat dimarts, els colibrís, les àligues daurades, els pingüins i els kakapos van anar al SAT a gaudir de l’espectacle Nora i el jazz, de la Big Band de Granollers.

Prèviament, a través de la preparació que havíem fet a música, s’havien endinsat en la música jazz, els instruments més característics i els estils que hi ha, així com el swing i el claqué.
Han après un munt de coses i s’ho han passat d’allò més bé!

