TWINKLE AL PALAU

Avui els infants de la classe dels llops i les llobes i els ratpenats hem anat a la sala petita del Palau de la Música a veure l’espectacle Twinkle, twinkle, Baby’s star. Ha estat un concert que ens ha acostat a algunes cançons i jocs de tradició anglesa. A més, també hem pogut gaudir de cançons tradicionals catalanes, però una mica diferents, amb ritmes i estils molt divertits que ens han fet dubtar si les coneixíem o no. Ha estat una experiència molt bonica que ens ha permès viure allò que ja havíem treballat a l’aula. Ens ho hem passat pipa!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut