TITELLES AL BIBLIOBÚS

Dimarts dia 4/10/22 tota l’escola vam anar al centre cívic a veure una obra de teatre que portava el bibliobús. El bibliobús és un bus biblioteca que ve un dimecres sí i un dimecres no. Pots trobar tota mena de llibres; per a més grans i per a més petits; de cuina, de biografia, d’amor, de misteri…

Cadascú dels de 5è i 6è vam acompanyar a un nen o nena de P3 o de P4. Quan vam arribar al centre cívic ajudàvem a trobar lloc als més menuts.

El teatre era una versió de la rateta que escombrava l’escaleta i es deia «Martina la ratolina». Era un teatre animat, per a nens i nenes de menys de 6 anys. Els personatges eren: La rateta Martina, el cargol savi, el porc, el ratolí del mur, etc. La història anava sobre una rateta que li agradava molt llegir i un dia va trobar un dineret. I es va preguntar… Què puc fer amb aquest dineret? Va anar pensant i pensant i va decidir comprar un llibre. Va anar a la llibreria d’un savi a comprar… i li passaven aventures i molta diversió. Després la Martina va preguntar quin era el millor lloc per viure, primer li va preguntar al bibliotecari i li va dir que el millor lloc per viure era el sol. El sol va dir que el millor lloc per viure és els núvols, i per últim el núvols li van dir que havia de estar a casa seva. Es va emportar el llibre a casa però… Quan estava llegint, cap animal la deixava en pau… que si casat amb mi, que si ets molt guapa… Va venir el ruc, el gos, el gat… Però ningú llegia! Fins que va venir el ratolí i a ell li encantava llegir. Es van enamorar i van llegir junts per tota la vida.

Va ser molt graciós i divertit. Els nens i nenes s’ho van passar súper be! Tothom estava aplaudint i als petits els hi va fer molta gràcia. Ens va agradar molt. Després els de i 6è vam acompanyar als de P3 i P4 un altre cop cap a l’escola.

GRÀCIES BIBLIOBÚS!!!