“Una castanyada normal i corrent, però diferent”

El passat divendres 6 de novembre els alumnes de cicle superior, van representar una obra de teatre que han anat treballant els últims dies. Amb ganes i il·lusió aquests alumnes han demostrat del que són capaços.

L’obra de sisè, anomenada ‘Una castanyada normal i corrent, però diferent’, ens introdueix a Pacs on un castanyer, vingut del Montseny, buscant castanyes li passen tot ple d’aventures. Com acabarà tot?

Els alumnes de cinquè van aprofitar  les pauses de l’obra per fer anuncis relacionats amb la castanyada.

Us convidem a veure una petita mostra d’aquesta obra representada al bosquet de l’església de Sant Genís, un decorat preciós.

Si també voleu veure un petit recull de fotos, aquí teniu l’enllaç “Una castanya normal i corrent, però diferent

Esperem que gaudiu tant com ho hem fet nosaltres fent aquestes obres.