SORTIDA A L’AUDITORI I A L’ORGUE

El dia 8 de febrer, l’alumnat de cicle superior van fer una excursió per Vilafranca. Van anar caminant des de l’escola fins l’auditori de Vilafranca, on van anar a veure una obra relacionada amb el William Shakespeare.

L’obra va durar aproximadament 1 hora. L’espectacle anava de tres pallassos que esperaven al William per fer una obra, però no apareixia. Fins que al final es van adonar que no apareixeria mai perquè estava mort. Va ser una obra graciosa i trista a la vegada.

Després van anar a esmorzar al parc de Sant Julià i es van quedar jugant una estoneta. Al cap d’una estona van anar a visitar un orgue d’església. L’església es diu l’església de la Trinitat. Allà ens esperava la Maria, mestra d’infantil i de música. Van pujar a veure l’orgue,  la Maria els va ensenyar com funcionava. El van tocar una estona, i després la Maria va tocar una cançó amb l’orgue. Va ser una experiència inoblidable i privilegiada.

Per finalitzar l’excursió van anar a dinar al casal 2000. Van dinar i van estar jugant una bona estona, i van tornar caminant. Va ser una excursió molt xula.