Sempre estem aprenent. Tenim molta sort!

Amb l’arribada del Carnaval, a Cicle Mitjà, hem estat preparant unes  disfresses relacionades amb l’ecosistema del bosc i aprenent una simpàtica coreografia per a la Reina Carnestoltes. Entre assaig i assaig, hem agafat energia amb unes típiques menges de Dijous gras.

I abans no arribi la Vella Quaresma a l’escola, hem anat a l’Auditori de Vilafranca a veure: “Camí a l’escola”. Una obra de teatre on hem pogut veure i reflexionar sobre les enormes dificultats que alguns nens i nenes tenen per arribar a l’escola. En acabar, hem visitat l’exposició “Cubisme i terracota” on hem après la técnica de fer ceràmica de la mà de Pere Casanovas, l’autor de l’exposició. Allà hi hem  trobat una frase de Picasso que ens ha fet reflexionar una mica més sobre la sort que tenim de poder aprendre coses cada dia: “Em passo la vida fent coses que no sé fer, o sigui que sempre estic aprenent. Tinc molta sort!”

Finalment,  de camí a la nostra escola… una  nova parada per a recuperar  forces per a la tornada.