NOTÍCIA MUSSOLS I XORIGUERS

El dia 5/10/2022 a la tarda vam fer una petita excursió, al costat de la riera de Pacs, on  el Xavi i el Jordi van penjar una caseta per als mussols. Un amic del Xavi, tutor de 6è,  va vindre a portar 2 mussols i 2 xoriguers que estaven en un hospital per a animals salvatges perquè es recuperessin.

La Neus i l’Elisenda van alliberat els xoriguers 1…2….i 3, i… se’n van anar volant lliurement.

Llavors vam deixar els mussols en una caseta que vam construir els alumnes de cicle superior. Per fer la caseta dels mussols, algun dels materials que vam necessitar van ser fusta, taules velles i més objectes reciclats, els estris que vam utilitzar van ser un martell, claus, tornavís, paper de vidre, etc… Després els vam ficar a la caseta i per adaptar-se o conèixer l’espai, vam ficar un mocador al forat de la caseta. Vam esperar per si es quedaven o marxaven, finalment es van quedar. Els vam deixar viure en pau i tots i totes vam marxar a l’escola el Drac.

Va ser una experiència inoblidable.