EXCURSIÓ PER VILAFRANCA

El dia 14 d’octubre del 2022, l’alumnat de 5è i 6è vam fer una excursió per Vilafranca del Penedès. Vam marxar a les 9:00 per arribar puntuals al cinema.

Vam estar caminant durant 1h de l’escola el ’’Drac’’ fins al cinema ‘’Kubrick’’. Vam veure un documental de castellers. Hi havien moltes escoles de Vilafranca i nosaltres de Pacs. El documental parlava sobre castellers de tot el món. Anava sobre castellers d’ÍNDIA, VALÈNCIA, MARROC I CATALUNYA. Va durar 1 hora aproximadament. Vam aprendre coses noves, hi ha gent que li va semblar interessant. Després vam anar a esmorzar a la plaça ‘’Jaume I’’.

Quan vam acabar d’esmorzar ens vam dirigir cap a la casa de la festa major de Vilafranca. Quan vam arribar vam veure un audiovisual de la festa major de Vilafranca, quan va acabar l’audiovisual ens van deixar passar a un balcó que simulava el balcó de l’ajuntament. Vam baixar al primer pis on hi havia tota la història de la festa major, podies entrar dins d’una cosa que simulava que estaves dins del drac que es deia LA VIDA DEL DRAC. I quan vam acabar vam anar a l’últim pis i ens van posar un joc on prems un botó i et seleccionava a pura sort quin personatge de la festa major. VA SER MOLT DIVERTIT.

Quan vam acabar de la casa de la F.M. vam anar a comprar llibres a ‘’l’Abacus ’’. Després vam anar al pavelló poliesportiu a dinar i a jugar. Vam jugar a futbol gairebé tots i vam fer 5è VS 6è. Llavors a les 14:40 vam començar a anar cap a l’escola. Quan vam arribar estàvem molt cansats i vam anar a casa.