BUSQUEM LLIBRES: VOLEM LLEGIR, VOLEM GAUDIR!

Dimecres 23 de novembre, cicle mitjà, ens hem calçat ben còmodes per a sortir d’excursió a la recerca d’alguns llocs del nostre entorn on podem trobar llibres. Per començar, ben a prop de l’escola, hem trobat unes casetes menudes  on hi podem trobar llibres per a fer intercanvis.

Una mica més lluny, a Vilafranca, hem localitzat algunes llibreries de 1a  i de 2a mà. També hem descobert que hi ha una llibreria que ens pot comprar els nostres llibres un cop ja no els volem tornar a llegir més. A Vilafranca, també hem visitat la biblioteca Torres i Bages i hem aprofitat per a fer ús del seu servei de prèstec. Després de descansar i jugar, els companys i companyes de 4t ens han presentan a dos personatges (el Sr, Flat i l’Esquirol curiós) a qui els agrada molt que els llegeixin en veu alta.  A partir d’ara ens visitaran durant una setmaneta a casa per a que gaudim amb ells d’alguna entona de lectura en veu alta.

A la tornada a Pacs, no hem pogut deixar de visitar el Bibliobús i recollir uns  llibres que l’escola li tenia encarregats.

Ara ja sabem on trobar més llibres, perquè volem llegir, volem gaudir-ne!!!