Adéu Lilit! Adéu Camp d’Aprenentatge!

Pacs del Penedès, diumenge 3 d’octubre del 2021

Estimada Lilit:
Només posar els peus al nostre Penedès, ja enyorem el teu Berguedà.
Els teus paisatges ens han captivat des del primer moment quan, baixant pels camins del Coll de la Creueta, hem descobert les meravelles de la teva comarca: les marmotes i els seus caus, l’envergadura dels voltors i la seva important funció netejadora, la bellesa dels isards, el bramul dels cérvols en zel, el naixement del riu Llobregat i les llegendes que s’expliquen sobre ell.

Aixx… quins records!
Ens vas demanar ajuda per analitzar el riu Llobregat. Volies saber si era prou net per a les teves amigues les truites de riu. I ens hi hem posat de ple dins el riu! Quants descobriments hem fet! Ja sabem analitzar l’amplada i la fondària del riu, la temperatura i la qualitat de les seves aigües. Pots estar ben tranquil.la i dir a les teves amigues que les aigües d’aquesta part del riu són netes. Poden venir-hi a viure.
Però no només hem descobert això per a tu sinó que també hem descobert moltes coses per a nosaltres. Saps què? Som capaços de fer més coses de les que ens pensem. Som capaços de fer excursions llargues a peu, analitzar rius, escalar arbres, fer tir amb arc, ballar sota les estrelles (i sota les papallones nocturnes també), buscar bolets, conviure i fer créixer una mica més la nostra amistat.
Aixx… Lilit! Tot això hem après i és gràcies a tu.
T’enyorarem molt!

Un petó i una abraçada des de Pacs del Penedès.
L’alumnat de 3r i 4t de l’escola El drac