Harry Potter us visita

Llegeixes els llibres de Harry Potter?

JK Rowling i el seu equip estan encantats de portar Harry Potter a casa vostra. Han creat el centre especial de Harry Potter At Home on trobareu totes les novetats per mantenir-vos ocupats: des de kits d’activitats especials des de Bloomsbury fins a Scholastic, fins a fantàstics vídeos d’artesania màgica (ensenyeu als vostres amics a dibuixar un Niffler!) Articles divertits, preguntes, puzles i molt més. Podeu fer la visita en anglès, o bé, en català si feu servir el traductor de google.

Igual que Hogwarts i les seves escales, aquesta pàgina canviarà en tot moment.

Entre moltes activitats, hi ha la possibilitat d’escoltar en audiollibre els capítols del primer llibre de Harry Potter i la pedra filosofal en castellà. Us deixem en aquesta entrada l’enllaç per si us ve de gust escoltar-ne algun capítol.

“Harry Potter jamás ha oído hablar de Hogwarts hasta que las cartas comienzan a llegar al número cuatro de Privet Drive, pero sus siniestros tíos se apropian rápidamente de estos pergaminos amarillentos que llevan la dirección escrita en tinta verde y un sello púrpura. Luego, en su undécimo cumpleaños, un gigantesco hombre con ojos como escarabajos llamado Rubeus Hagrid irrumpe con una noticia asombrosa: Harry Potter es un mago y lo esperan en el Colegio Hogwarts de Magia y Hechicería. ¡Una aventura increíble está por comenzar!”

Harry Potter y la piedra filosofal

Per poder-ho escoltar adequadament cal:

• Cliqueu l’enllaç
  • Capítol 1 :  Cliqueu  START LISTENING
  • Capítol 2 , 3, 4, ….. : Clique l’index dels capítols CHAPTERS  que trobareu a baix de la pàgina a la dreta.