Contes a un pam del nas!

En Joan Sàbat és un mestre que estima la lectura i els contes. Fa un temps va venir a l’escola i ens va explicar uns contes als nens i nenes de Cicle Inicial.

Ara ja no pot anar per les escoles a explicar contes i és per això que els grava i els posa a disposició de qui els vulgui escoltar.

Com diu ell “Amb aquesta petita aventura de gravar contes que estimo, amb l’esperança d’ajudar a passar una bona estona a qui els vulgui escoltar i amb la intenció de reivindicar la literatura oral, sense imatges, però amb les finestres de la imaginació ben obertes… Imagino que el narrador i les persones que escolten estem molt a prop… a un pam del nas”.

Aquí us deixem algun dels seus contes. Esperem que els gaudiu tant com nosaltres!

LES DUES GRANOTES

EN TONET