ESTATÈGIES D’INNOVAMAT

Des de fa uns quants anys que l’escola treballa les matemàtiques amb Innovamat. És per aquest motiu que hem generat aquest espai. Perquè volem ajudar-vos a entendre la proposta educativa. Perquè volem aclarir possibles dubtes que van sorgint al llarg del curs. Perquè sabem que necessiteu entendre la metodologia per poder acompanyar als vostres fills i filles amb les tasques escolars de matemàtiques.

En aquest espai trobareu articles, reflexions i vídeos per ajudar als vostres fills i filles des de casa amb la metodologia d’Innovamat.

REFLEXIONS i el perquè de tot plegat (INF-PRI-SEC) << enllaç

EDUCACIÓ INFANTIL

Quantes vegades hem sentit a dir «El meu fill ja sap comptar fins a 20!»? És una frase que diuen molts pares i mares, contents de veure com creixen els seus petits. No obstant això, els docents veiem molt més que un nen o nena recitant una sèrie de nombres:

Comptatge: els primers passos cap al càlcul aritmètic << enllaç

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

VIDEOTUTORIALS ESTRATÈGIES EN 2 MINUTS  (<< Enllaç)

En aquesta secció trobareu els videotutorials Estratègies en 2 min, 18 vídeos organitzats per cursos on repassem les principals estratègies de numeració i càlcul que desenvolupem al llarg de tota l’etapa de Primària. Es tracta de recursos que podeu fer servir tant els docents, a l’escola, com les famílies, a casa. Us poden resultar de gran utilitat tant per recuperar d’una manera molt visual les bastides que presentem i construïm a l’aula, com per compartir-los amb les famílies per ajudar a entendre com fem matemàtiques a l’escola.