Estratègia digital de centre

L’Estratègia Digital de Centre (EDC) és un document que recull totes les accions que es realitzen en un centre, i les que es realitzaran a mitjà termini, per aconseguir la màxima competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre educatiu. Ha de tenir com a referent el Pla d’educació digital de Catalunya (PEDC), on s’indica la necessitat d’assolir la fita d’una societat digitalment competent, fent èmfasi en l’equitat i tenint en compte l’evolució del context social i tecnològic.

L’escola utilitza diverses eines digitals que hem definit com a Entorn Virtual d’Aprenentatge (EVA). Aquestes eines permeten als alumnes aprendre a moure’s per entorns virtuals de treball que s’aniran trobant al llarg de l’escolarització obligatòria i post-obligatòria. A més, s’adquireixen hàbits de treball entorn a eines de treball cooperatiu com són documents, presentacions o elements de treball compartit i simultani.