Rebem una carta del President de la Generalitat

Durant aquest trimestre l’alumnat de 6è ha estat treballant diverses tipologies textuals dins el taller d’Ara Escric. Una d’aquestes tipologies ha estat el text conversacional que inclou la carta, i el correu electrònic. En tots dos casos hem descobert que abans d’escriure cal saber qui serà el receptor per tal d’adequar el tipus de vocabulari i estructura de la carta, és a dir, si la carta serà formal o informal.

Ens vam separar per grups vam començar a planificar diferents tipus de cartes: a un ex alumne de la classe, a un familiar, a la directora de l’escola, a l’alcalde de Vilafranca i al President de la Generalitat.

Mica en mica les vam anar planificant, construint i corregint fins a tenir un textos coherents, cohesionats i amb una bona adequació al receptor.

Només quedava enviar-les…

I aquesta darrera setmana hem rebut un regal de Nadal per avançat. Les respostes de l’Il·lustríssim Alcalde de Vilafranca i del Molt Honorable President de la Generalitat. Aquí us deixem els dos texts. Aprofitem per agrair-los cordialment a tots dos les respectives respostes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *