PORTES OBERTES 2024/25

Us fem saber que ja hi ha disponible informació sobre les jornades de portes obertes i preincripcions 2024-2025. A continuació us adjuntem les dates dels diferents centres extretes del web de l’OME l’ajuntament de Vilafranca.

AQUÍ HI TROBAREU:

1- PORTES OBERTES ESCOLES PÚBLIQUES.

2- REUNIÓ PER FAMÍLIES DE 6è A L’ESCOLA.

3- XERRADA CONJUNTA INSTITUTS (novetat!). VEURE EN STREAMING (15/02/23 – 18.30h)

4- PORTES OBERTES INSTITUTS PÚBLICS.

5- DATES PREINSCRIPCIÓ

1- Portes obertes de les escoles públiques d’infantil i primària:

– Dimecres 21 de febrer: escola Dolors Piera
DIJOUS 22 DE FEBRER: ESCOLA CRISTÒFOR MESTRE
– Dilluns 26 de febrer: escola Estalella Graells
– Dimarts 27 de febrer: escola Josep Baltà i Elias
– Dimecres 28 de febrer: escola Pau Boada
– Dijous 29 de febrer: escola Mas i Perera

2- NOVETAT! Portes obertes dels instituts públics d’educació secundària i post-obligatòria:

3- XERRADA CONJUNTA INSTITUTS (novetat!).

Jornada conjunta de presentació de l’ESO dels instituts de Vilafranca del Penedès: dijous 15 de febrer a l’auditori municipal Maria Rosa Juncosa a les 18.30 h.

Posteriorment, cada institut oferirà una jornada de portes obertes que es convertirà en una visita a les instal·lacions del centre i servirà, també, per mostrar els seus projectes més específics:
– Dimarts 27 de febrer, de 17 a 20 h: institut Vilafranca 2
– Divendres 1 de març, de 17 a 20 h: institut Eugeni d’Ors
– Dissabte 2 de març, de 10 a 13.30 h: institut Milà i Fontanals
– Dilluns 4 de març, de 17 a 20 h: institut Alt Penedès
– Dimarts 5 de març, de 16.30 a 19.30 h: institut Nou de Vilafranca

———————————————————————————————

4- PREINSCRIPCIÓ

D’altra banda, també cal recordar les dates per a la PREINSCRIPCIÓ ALS CENTRES EDUCATIUS de Catalunya per al proper curs 2024-2025. Podeu consultar les dates a l’espai web de l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME) i del departament d’Educació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *