TOTS JUNTS PER LA LEUCÈMIA

RECORREGUT DE LA CURSA

NOM DE LES CLASSES DE CICLE INICIAL

Els nens i les nenes de Cicle Inicial continuarem treballant els arbres del pati i observant els seus canvis al llarg de l’any. Per això totes les nostres classes tenen nom d’arbres:
El plataner (1r A), La mèlia (1r B), L’ametller (1r C), L’olivera (2n A), El xiprer (2n B)
Llegeix més»

Oberta la convocatòria d’ajuts a l’escolarització 2018-2019

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès ha publicat les bases de la convocatòria d’ajuts a l’escolarització per al proper curs escolar 2018-2019.
El termini de presentació de sol·licituds és del 25 de juny al 6 de juliol i caldrà presentar-les a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament… Llegeix més»

P4 A VILANOVA

L’última sortida de P4 ha estat un no parar de jugar i aprendre: Fira Park, Museu del Ferrocarril i parc de Ribes Roges. Un dia molt maco junts!

Punxeu la imatge per veure el vídeo-resum i més fotos Llegeix més»

BEQUES MENJADOR

Ja ha sortit la convocatòria d’ajuts individuals de menjador per al curs 2018/2019.
Podreu trobar les bases i el model de sol·licitud al web del Consell Comarcal a l’apartat de tràmits i gestions/Ciutadania/Ensenyament.
El termini s’obre el dia 16 d’abril i es tancarà el 18 de maig… Llegeix més»