CURS ESCOLAR 2019/20

FORMACIÓ GEP PEL PROFESSORAT

Com molts de vosaltres sabeu, aquest any l’escola engega el projecte GEP (Generació Plurinlingüe). Es tracta d’impulsar l’ús de l’anglès fora de la pròpia assignatura i normalitzar-ho en el dia a dia dels nens i nenes.
Per aconseguir-ho, alguns mestres hem començat la formació que ens… Llegeix més»

CRISI CLIMÀTICA

L’escola Cristòfor Mestre ens sumem a la setmana de mobilitzacions per l’emergència climàtica.
Amb motiu de la Cimera pel Clima a la seu de l’ONU de Nova York, diferents organitzacions juvenils, ambientals i col·lectius de la societat civil s’ha convocat una setmana de mobilitzacions arreu del… Llegeix més»

JOCS PER TOTHOM

Els alumnes de cicle superior han preparat jocs  per  l’últim  dia  i  tots  ens  ho  hem  passat  molt  i molt bé.

ADÉU SISÈ!

No us perdeu l’espectacular vídeo de comiat amb la música de Queen i la gran feina feta per tots plegats: famílies, mestres, ampa i alumnes de l’escola Cristòfor Mestre.

P4 VILANOVA

Hola estiu! Els nens i nenes de P4 han donat la benvinguda a l’estiu jugant, menjant gelat i gaudint de la darrera sortida del curs a Vilanova.

P3 A MANRESA

Els nens i nenes de P3 han experimentat com veritables científics acolorint aigua amb fruites i verdures que han portat de casa. A més, han pogut tocar i investigar diferents textures, formes, pesos… i més curiositats de manera espontània i motivadora.