Escola Cristòfor Mestre

The Treasure Island show

Aquest matí l’alumnat de Cicle Superior hem anat fins al teatre Cal Bolet per veure la representació de l’obra Treasure Island de la companyia IPA Productions.
Hem pogut gaudir d’una estona molt divertida i entretinguda amb les aventures de Jim Hawkins, el pirata Captain Long John… Llegeix més»

AMBIENTS D’APRENENTATGE A EDUCACIÓ INFANTIL

L’equip d’educació infantil ha dissenyat i organitzat propostes d’aprenentatge de lliure circulació amb nous materials i espais: els ambients.
Relaxadament i de forma autònoma els nens i nenes han pogut tastar aquesta nova manera d’aprendre, els ha encantat i en volen més!

Feu clic a la icona… Llegeix més»

DEBAT A SISÈ

L’alumnat de 6è treballa el debat amb temes actuals i que motiven als nois i noies a expressar les seves opinions de forma ordenada. Ells mateixos controlen el temps i valoren els punts forts i febles dels grups que han preparat el debat. Tots es… Llegeix més»

NADAL A L’ESCOLA

Quin goig fa l’escola aquests dies, entre totes i tots hem guarnit els espais amb moltes ganes i il·lusió.
I a més, àlbums, poemes, nadales… nadal per tot arreu.
Hi esteu convidats per les portes obertes de dimecres 18 de desembre a partir de les 16.30h.
Esperem que… Llegeix més»

5è. AL BARRI GÒTIC DE BARCELONA

Doncs ja hem fet la primera gran sortida els nois i noies de 5è! A veure què expliquen ells però pensem que s’ho han passat bé i hem pogut veure en directe alguns petits detalls de la història que sempre ens enriqueixen.

Els tutors donem les gràcies des d’aquí a la mestra Fina per les seves magnífiques explicacions. Ens ha fet una visita guiada genial.

I bé, clicant a l’enllaç de la foto, podreu gaudir-les totes fins i tot un vídeo en directe d’una cançó que em escoltar a la Parròquia de Sta. Anna.

P4 TROBA EL TIÓ A L’ESTOL

Unes barretines al bosc… quins nervis… molta emoció…
Efectivament, hem trobat el tions de P4!!!
A més, hem fet un torró i hem jugat plegats a la casa de colònies L’Estol del barri Romaní de Sant Martí Sarroca.

Toooootes les fotos si feu clic… Llegeix més»

SERGI RAYA A L’ESCOLA

Comença la setmana de Santa Cecília amb la visita del Sergi Raya als nens i nenes de segon. És el creador d’Harmònicus, ens ha ensenyat diferents harmòniques i hem tingut la sort de tocar amb ell!!!
Gràcies Sergi, ens ha encantat!!!

SIMULACRE D’EMERGÈNCIA

Durant el primer trimestre de cada curs fem un simulacre d’emergència. Avui l’hem realitzat exitosament amb un temps correcte i sense cap incidència. Han vingut els bombers i la policia local. Bona feina escola!

P5 A L’AQUARIUM DE BARCELONA

El dia ha començat gris i plujós… però s’ha animat i ho hem passat molt bé.
Hem esmorzat tots junts i després ja hem entrat a l’Aquarium. Allí, entre tots, hem ajudat el tauró toro a recuperar les seves aletes al teatre: “El tauró desaparegut”.  Ens… Llegeix més»