DENIP (DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU)

Molt boniques les fotos que ens han fet la Saira i l’Eva, moltes gràcies!

Cliqueu a la icona per veure l’àlbum…

La Marta i la Carla han redactat aquestes paraules sobre la festa de la PAU que hem celebrat avui a l’escola:

Mahatma Gandhi va ser un home molt important des del seu naixement a l’Índia el 1869, fins la seva mort el 1948 a mans d’un fanàtic. Va reivindicar la PAU al món però a base de la no violència, a base del poder de les paraules (…)

Avui és el dia internacional de la PAU a l’escola, ja que Mahatma Gandhi va morir en aquesta data, el 30 de gener.

Ens hem reunit aquí per explicar-vos que el camí de la violència no té cap sortida, no aporta res de bo. Abans de prendre qualsevol decisió heu de pensar en les conseqüències dels vostres actes. Cal anar pel camí correcte i posar un granet de sorra per construir la PAU (…)

Com deia Mahatma Gandhi: “No hi ha camí per la PAU, la PAU és el camí.”

Properament publicarem els textos que han llegit i més fotos de tot plegat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *