Colònies “El Colell” – 16 i 17 de maig de 2022

Benvolgudes famílies,

Aquest curs farem les colònies a “El Colell”, que està situat a Sant Ferriol (Girona), els dies 16 i 17 de maig de 2022. El preu és de 106 euros per alumne. Gràcies a l’ajuda econòmica rebuda del PMOE (Programa de Millora de les Oportunitats Educatives) podem fer un descompte del 50% del preu. El preu per alumne amb descompte són 53 euros tot inclòs: autobús, dinar i sopar, activitats i monitors. Per fer la reserva heu de fer un primer pagament de 30€ abans del 30 de novembre a la secretaria del centre (cita prèvia) o fent una transferència al compte de l’escola. Després, haureu de fer un segon pagament de 23€ abans del 31 de març.

En resum, PAGAMENT COLÒNIES – PREUS FINALS:

• 30€ fins el 30 de novembre.
  • 23€ abans del 31 de març.

El número de compte és:

Número de compte: ES66 0081 1638 7400 0100 0408 (Banc Sabadell)

Concepte: Colònies + nom i cognoms del nen/a + curs

També realitzar el pagament presencialment i en efectiu mitjançant cita prèvia trucant al 93-640.12.86.

Per més informació teniu l’enllaç a la seva pàgina web!