Videoconferència amb el Rei Gaspar

Benvolgudes famílies,

Quina SORPRESA! Avui els alumnes d’infantil i de cicle inicial han rebut la visita del Rei Gaspar. Quina alegria! A més, ens ha ensenyat que han rebut les cartes dels nens i nenes de la nostra escola. Us deixem amb unes imatges, perquè ho veieu!

Salutacions,

Escola Ciutat Cooperativa

El dia dels infants – 20/11/2020

Benvolgudes famílies,

Us compartim un vídeo del dia dels infants del 20 de novembre de 2020. En aquest reportatge podeu veure totes aquelles activitats que es van dur a terme durant l’espai migdia. Gràcies a tot l’equip de menjador per la vostra tasca!

Salutacions,

Escola Ciutat Cooperativa

Informació sobre formació de famílies (Ajuntament)

Bona tarda famílies,

Us passem la informació sobre formació famílies:

“Benvolguda, benvolgut,

Us fem a mans informació sobre les xerrades de formació a famílies que hem programat per a les properes setmanes. Podeu fer les vostres inscripcions aqui.
Esperem que siguin del vostre interès i puguem comptar amb la vostre assistència.

3. COMUNIQUEM-NOS AMB TOTS ELS SENTITS!
     Comunicació assertiva en família… i arreu.

A càrrec de JUANJO FERNÁNDEZ SOLA
     DIMECRES 25 DE NOVEMBRE A LES 17.30h