Els alumnes de 1r visitem la Prioral de Sant Pere

El dia 15 de febrer, els nens i les nenes de 1r van visitar el campanar de la Prioral de Sant Pere de Reus.

Vam sortir de l’escola i vam anar caminant fins la Prioral.

Vam pujar al campanar i ens van explicar una història sobre les campanes. També  vam veure un rellotge antic  i un carilló.  Des del campanar, hi ha unes vistes molt boniques.

Després el Joan, el nostre guia,  ens va explicar el conte de: “ La Marieta Groga” i vam entrar dins l’església.

Ens ho vam passar molt bé,  quan al final de la visita vam poder crear el nostre propi rossetó combinant els colors que més ens agradaven! Tot seguit, el Joan ens va fer una demostració de com il·lumina el rossetó quan hi toca la llum.

Ens ha agradat molt!