L’escola Al Vallès Educa!

Bon dia!

Avui, 17 d’abril, arriba un nou programa de “El Vallès Educa” a Canal Terrassa (21:00) i a Vallès Oriental TV (21:30) on ens fixarem en tres activitats educatives que es porten a terme fora de l’aula.

Al primer reportatge parlarem del pas de primària a secundària per assistir a una xerrada que impulsa la Diputació de Barcelona. I ho fem apropant-nos a l’Escola Santa Perpètua, de Santa Perpètua de Mogoda, on els alumnes no seran els infants, sinó que són els pares i mares qui mostraran els seus temors i inquietuds.

Al segon reportatge farem sortida escolar per fer educació ambiental. Concretament visitarem el CRARC a Masquefa amb els alumnes de P5 de l’Escola Catalunya de Sant Cugat i veurem com és d’important una sortida com a punt d’inici d’un projecte. EP!!! Aquí surten nens i nenes de p5 de l’escola!

I tancarem el programa a Castellar del Vallès per participar de la primera edició de la Festa Gegant que va organitza l’Escola Sant Esteve i el grup de pares del centre Atabalats. Veure’m com jornades tan especials ajuden a la cohesió del centre, al mateix temps, que fem cultura popular.