Estrenem biblioteca!

Divendres 25 d’octubre vam inaugurar la nova biblioteca de l’escola.

Durant el curs passat, la comissió de biblioteca, va participar a la #bibliorevolució amb la Fundació Bofill.

D’aquest projecte es va veure la necessitat de la comunitat educativa de crear un nou espai de biblioteca-mediateca, un espai ampli, on poder tenir espai per a la recerca i el treball i un altre espai de lectura tranquil·la. Després de la implicació de famílies i mestres en la remodelació de l’espai, aquest curs podem estrenar un espai nou tant en horari de migdia (per als alumnes que es queden a dinar) com biblioteca de tarda.

Felicitem molt a la comissió mixta de biblioteca per la festa que van preparar, amb visites guiades a la nova biblio, explicació del procés de transformació i canvi de l’espai i de l’objectiu d’aquest, i per l’espectacle de poesia i música, i el berenar literari que es va oferir des de l’AFA.

Moltes gràcies a tothom pel vostre esforç i treball, i ara, a gaudir del nou espai, dels nous recursos i dels nous usos de la biblioteca!.