El nostre repte de la #bibliorevolució

Com ja us hem anat informant, des de l’escola hem estat acceptats al repte de la #bibliorevolució de la Fundació Bofill.

Aquest repte, com a punt de partida, ens ha portat a fer una diagnosi de la biblioteca (espais, usos, fons, gestió, anàlisi de la col·lecció, de les accions de mediació…)

Una vegada feta la diagnosi hem plantejat el nostre repte com a escola! Ens proposem:

Com podríem convertir la biblioteca en un laboratori de noves experiències de lectura i aprenentatge per a que faciliti la innovació pedagògica i la cohesió de tots els agents de la comunitat educativa?“.

En aquest repte volem comptar amb tota la comunitat que forma l’escola i per fer-ho els següents passos que farem seran la recollida d’informació i el plantejament de noves formes per resoldre el repte. Per promoure la participació dels infants, famílies i professorat penjarem un mural al vestíbul de l’edifici de primària on podreu donar-nos la vostra opinió.

Per anar-vos informant dels passos que fem des del grup impulsor (la comissió mixta de biblioteca), així com també de com podeu participar-hi, us informarem via butlletí i pàgina web.

Així que estigueu atens a les novetats!.