Sortida iniciació al ciclisme.
04/05/21Els alumnes de 3r B han pogut fer una sortida per treballar el BMX.
Teniu un recull de fotografies:
Imatges
Els alumnes de 3r B han pogut fer una sortida per treballar el BMX.
Teniu un recull de fotografies:
Imatges
Hola famílies!
A continuació, us deixem l’enllaç al document on us expliquem com hem viscut la diada de Sant Jordi a les classes dels pingüins i les tortugues.
Gaudiu-lo! : Sant jordi
Com ja és tradició per Sant Jordi, l’alumnat de Primària ha participat als Jocs Florals elaborant diferents tipologies de textos, com rodolins, poemes, descripcions, narracions fantàstiques, etc.
Ha estat molt difícil fer la tria dels guanyadors i guanyadores, ja que tots els infants hi han dedicat… Llegeix més»
Ja tenim un petit avançament de l’espectacle d'”Art i Poesia” que està preparant tot l’alumnat de 3r de Primària.
Us deixem el tràiler per anar obrint boca…
Quines ganes de veure l’espectacle sencer!!!
Dimecres passat, els nens i nenes de 5è van poder gaudir d’una audició a l’escola on els músics ens van descobrir la música jazz: els seus orígens, els seus instruments i les seves característiques. El que més ens va agradar va ser escoltar els instruments… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
volem compartir amb vosaltres la documentació relacionada amb el projecte que hem estat treballant a partir del conte del “Els tres porquets”.
Per poder veure els vídeos cliqueu damunt la imatge corresponent a la classe dels ossos o la classe dels esquirols .
… Llegeix més»
Benvolgudes famílies.
Aquí us deixem un recull de les activitats que hem fet tots els nens i nenes d’infantil per donar la benvinguda a la primavera .
Ens ho hem pasat genial , esperem que us agradi.
Enguany, hem modificat la tradicional cursa dedicada a la Montse Pascual per una Jornada Esportiva en què hem combinat una gran diversitat activitats motrius, on ha predominat l’esportivitat, la cooperació i el treball d’equip.
Us deixem una mostra de totes aquestes activitats, clicant a la imatge.
Llegeix més»
Els nens i nenes de 3r i 4t han fet uns instruments musicals fets per ells/es mateixos. Treballant per grups, s’ho han passat d’allò més bé i han gaudit d’una activitat creativa on han hagut d’utilitzar molt la imaginació, la inventiva, l’art i l’originalitat.
Aquí podeu… Llegeix més»