Participació en el Concurs TISNER amb el joc de taula GEOCAT (alumnes de 6è)

Alguns alumnes de sisè hem presentat un súper joc de taula que hem batejat amb el nom de …..GEOCAT !!!!!!! hem participat en el concurs TISNER de Catalunya. S’han presentat 86 jocs de taula i els vam poder veure tots exposats a l’entrega de premis. Ens ho hem passat molt bé treballant en equip i hem après moltíssim sobre tots els indrets de Catalunya i les seves curiositats. Us convidem a jugar-hi quan volgueu perquè és molt divertit i aprens tot jugant.

A continuació podreu veure el vídeo on expliquem el joc i tot el procés. Esperem que us agradi.