S’ESTRENA DONES RAPITENQUES A RÀDIO RÀPITA

Aquest dissabte a les 15:00 s’estrena a Ràdio Ràpita DONES RAPITENQUES, el podcast enregistrat i editat per l’alumnat de 4t de primària en motiu del Dia de la dona i la Setmana de la Coeducació.

Només cal que sintonitzeu Ràdio Ràpita cada dissabte a les 15:00 per escoltar un nou capítol o també ho podeu fer a través del seu espai web: https://www.radiorapita.cat/

En aquest projecte hem après i gaudit molt, però sobretot hem tingut l’oportunitat d’entrevistar a algunes dones del nostre poble que han vingut a explicar-nos la seva trajectòria laboral dintre del món científic i de l’esport. Ho hem enregistrat tot i hem creat un Podcast que consta de 4 capítols. Aquí teniu l’oportunitat de conèixer de més a prop a: Ainoa Muñoz (Futbolista), Laura Cervera (Neurobiòloga), Laia Reverté (Biotecnòloga) i Vanessa Balaguer (Biòloga).

Si no podeu esperar, podeu escoltar tots els capítols  AQUÍ!