DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

Aquest 5 de juny, amb motiu de la celebració del Dia Mundial del Medi Ambient, totes les escoles de les Terres de l’Ebre hem realitzat una acció conjunta per visibilitzar la importància que té l’aigua en la nostra zona i com de necessari és cuidar-la.

Per això, cada escola ha realitzat una lletra, i amb el treball de tots, hem fet una pancarta de 50m2 que hem penjat al pont de Deltebre amb el lema del Dia Mundial de l’Aigua: “Sigues el canvi que vols veure al món!”.

Tanmateix, a l’escola hem treballat un projecte sobre l’aigua i l’alumnat de tot el centre, des de P3 fins a 6è, ha enregistrat diferents vídeos on ens expliquen els motius pels quals és tan important l’aigua.