ARRIBA EL REI CARNESTOLTES
Aquesta tarda hem celebrat l’arribada del Rei Carnestoltes… està fet tot un dimoniet! Ha estat molt especial perquè hem pogut gaudir d’aquesta festa tothom plegat al pati …. i sense mascareta i així ens hem pogut veure la cara d’alegria que hem fet. Us deixem unes imatges i recordeu que demà el Rei ens ha […]
ARRIBA EL REI CARNESTOLTES Llegeix més »








