Saps com anar en un Bus???
Avui ens ha visitat en Xavi un policia Municipal de Sant Boi, que ens ha ensenyat com s’ha de fer per anar en bus. Quan vam arribar a la classe havia col·locat les cadires com si fos un bus, ens va dir que hi ha persones que tenen mobilitat reduïda com els avis, les “abuelitas”, […]
Saps com anar en un Bus??? Llegeix més »












