COMENCEM EL CURS!

Aquest matí hem començat el curs 2017-18. L’ambient a l’hora d’entrar a l’escola ha estat molt especial… gràcies a tots/es.

Aquesta entrada ha volgut ser un inici d’un curs ple d’activitats de descoberta i  investigació, de reptes i projectes i sobretot … que els nens i les nenes siguin els/les protagonistes .

L’alumnat de cicle superior ha anat a les seves aules però sorpresa…. se les han trobat tancades. Han hagut de trobar les claus que estaven amagades per tota la planta. No han trigat gaire i han pogut anar a la classe per trobar-se amb els seus/ seves tutors/tutores.