ENS ADHERIM A LA CAMPANYA “CASA NOSTRA, CASA VOSTRA”

‘Casa nostra, casa vostra’ és una campanya de comunicació que neix amb l’objectiu de tornar a posar a primera línia del debat públic l’anomenada ‘crisi migratòria’ que viu la Mediterrània i reclamar a les nostres institucions que prenguin part definitivament de la situació.

La campanya, que es presentarà el pròxim 29 de novembre, està coordinada de forma horitzontal per un gran grup de persones que es dediquen al món de la comunicació, amb la col·laboració i el suport d’entitats, empreses i agents del sector cultural de Catalunya.

Escoles i universitats com: UAB, UB, UOC, UPC, Súnion, Xarxa educativa de Gràcia, etc.  ja han mostrat el seu suport a la campanya signant el manifest.

‘Casa nostra, casa vostra’, una campanya de comunicació que neix amb l’objectiu de tornar a posar a primera línia del debat públic l’anomenada ‘crisi migratòria’ que viu la Mediterrània i reclamar a les nostres institucions que prenguin part definitivament de la situació.

A través del següent link, podeu signar el manifest i adherir-vos a aquesta campanya.

Fins a la data del llançament (29 de novembre) només poden signar escoles, universitats i institucions de Catalunya. A partir del dia 30 s’obrirà a l’adhesió pública.

En el següent link adjunt, es pot decarregar un breu dossier explicatiu de la campanya.