CONTES DE POR

Aquest any els alumnes de 6è hem preparat els contes de por per tota l’escola.

La nostra classe va preparar 8 contes i per això ens vam repartir en grups de 3 i un de 4. Primer ens van dir a quins cursos fèiem el conte i després ens van donar els contes.

resized_p1010065resized_p1010067

resized_p1010068Un cop vam tenir el conte el vam adaptar perquè els alumnes el poguessin entendre.

resized_p1010069

resized_p1010071

A partir d’ aquí ens vam repartir els personatges i vam començar a assajar els personatges.

resized_img_0998 resized_img_1000 resized_img_1003

ELS FOLLETS (P3)

resized_img_1350 Ha sigut molt divertit! El text no era ni molt difícil ni molt fàcil. Hem dedicat molts dies a practicar. A algú no li va acabar d’agradar haver de posar-se el maquillatge. Ens vam equivocar una mica en el diàleg però, tot i això, ho hem fet molt bé!!!

Jan, Pol i Jofre

LA FLOR DEL PENICAL (P4)

resized_img_1341Ens vam divertir molt en la preparació i l’assaig, encara que a alguns ens va costar una mica més aprendre de memòria el paper. Els tres estàvem molt nerviosos però, tot i així ens va sortir bé!!!

Sofia, Paula i Alain

LA NIT AL CASTELL ENCANTAT (P5)resized_img_1353

Ens pensàvem  que seria més difícil del que va ser. El que tenia més paper li va costar una mica més memoritzar-lo tot i que els altres també van tenir  alguna dificultat. Els tres teníem nervis al principi però després ens va sortir súper bé!!

Ona, Guifré i Judit

LA MÀ MARCADA (1r)

resized_img_1356No ens va costar molt memoritzar el text, però fer el teatre va ser encara més fàcil i divertit. Al principi teníem nervis però ens van marxar perquè un altre grup ho va fer abans que nosaltres. Ens va agradar molt fer els contes de por!

Mila, Gerard i Eva

EL POBRE I LA MORT (2n)

resized_img_1360

Ha estat una feina molt diferent a les que hem fet al llarg de la nostra escolaritat. Ha estat un gran esforç però ha valgut la pena. No ens ha costat gens memoritzar el text, però hem hagut de practicar molt per quadrar els canvis de roba, les entrades, les veus… En cap moment ens vam posar nerviosos. Ens ho hem passat molt bé!

Martina, Marta i Joan

EL VIOLÍ, EL JOC DE CARTES I EL SAC (3r)

resized_img_1362Ens ho hem passat molt bé perquè mentre ho preparàvem hem rigut molt. Al principi ens costava memoritzar-lo però al cap d’una setmana ens ho sabíem tot. El dia de l’obra estàvem molt nerviosos i no trobàvem les coses però al final ens va sortir perfecte i ens ho vam passar molt bé!

Pau, Albert i Julieta

LA MORT ENGANYADA (4t)

resized_img_1368Ens ha agradat molt fer-ho, però pensàvem que el text seria més fàcil de memoritzar. Va ser molt divertit assajar. El dia que el vam representar estàvem molt nerviosos però ens va sortir molt bé!

Marc, Núria i Aleix

QUE S’ALCIN TOTS ELS DIFUNTS (5è)

resized_img_1370Al principi ens va costar arrencar i no hi havia manera de memoritzar el text. Ens posàvem molt nerviosos i sempre hi havia algú que s’equivocava. Tot i això, ens ho hem passat súper bé preparant el conte. El dia que el vam representar, ho vam fer molt bé!

Estela, Eli, Eloi i Loles

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *