LA CASTANYADA – CICLE MITJÀ

Avui divendres 29 d’octubre, a l’escola Barrufet, hem celebrat la festa de La Castanyada. Al cicle mitjà hem fet moltes activitats relacionades amb la festa.

Al matí, hem preparat amb ceres de colors, un mural amb fulles molt bonic i típic d’aquesta estació i de la festa de La Castanyada. Els nostres passadissos han quedat guarnits i molt ben decorats.

Després, hem sortit al pati per grups i complint amb totes les mesures de seguretat,  i hem gaudit d’un esmorzar típic de tardor mentre escoltàvem música popular de la festa tots plegats. Hem menjat castanyes, el fruit típic que li dóna el nom a aquesta festa i tradició catalana. També hem participat en les votacions per el concurs de carbasses dels nostres companys i companyes de 6è.

Ja a la tarda hem preparat una cançó i una dansa treballada a la classe de música que hem fet per videoconfèrencia als demés companys i companyes del cicle. A 3r hem cantat i ballat “La rumba de les castanyes”, a 4tA “La castanyada d’en Rikus” i a 4tB “Ja ha arribat la tardor”.

Us deixem unes imatges del nostre dia i aprofitem per desitjar-vos una bona castanyada a tots i totes! Fins molt aviat!