FESTA DE LA CASTANYADA A CICLE INICIAL

Avui dia 29 d’octubre, els alumnes de l’escola Barrufet hem celebrat i gaudit de la festa de La Castanyada. Al cicle inicial hem fet moltes activitats relacionades amb la festa.

Al matí, ens han explicat el conte de la Castanyera Felipa, que ens ha donat una nova visió del conte clàssic però amb una adaptació moderna de la llegenda de La Castanyera. Ens ha encantat l’hora del conte!

A primer hem fet una titella de dit de La Castanyera i a segon un imant per dur-nos a la nevera de les nostres cases.

Més tard hem sortit al pati  i hem gaudit d’un esmorzar típic de tardor mentre escoltàvem música popular de la festa tots plegats. També hem participat en les votacions per el concurs de carbasses dels nostres companys i companyes de 6è.

Ja a la tarda hem preparat una cançó i una dansa treballada a la classe de música que hem fet per videoconfèrencia als demés companys i companyes del cicle. A primer hem cantat i ballat “A la tardor” i a segon “La castanyera rockera” (amb unes guitarres molt especials fetes per nosaltres!)

Us deixem unes imatges del nostre dia i aprofitem per desitjar-vos una bona castanyada a tots i totes! Fins molt aviat!