COMUNITAT MITJANS 2n+3r: MUSEU CAN FRAMIS-FUNDACIÓ VILA CASAS

Avui els nens i nenes de 2n i 3r hem anat a un museu de Barcelona. Hem anat al Museu Can Framis amb autocar. Hem vist moltes obres d’art. I també hem fet una ruta per tot el museu amb una monitora. Després hem fet un taller de pintors i artistes. En aquest taller havíem de dibuixar tres parts del cos separades i  després les teníem que ajuntar. Com a resultat ens han sortit unes criatures meravelloses. Ha estat un matí molt xulo i ens han regalat un carnet d’artistes. Quan hem acabat la visita al museu hem anat al parc i ens ho hem passat molt bé jugant tots junts.

PERIODISTES: NAARA MOYA RODRÍGUEZ (2n) + AARÓN ROMERO GARCÍA (3r)

NOTA AL PEU: Dilluns 18 de març, l’alumnat de 2n i 3r de l’escola, van realitzar la sortida al  MUSEU CAN FRAMIS de BARCELONA . Allà van fer una visita guiada al museu amb la que van aprendre elements i tècniques de les arts visuals i plàstiques. Més tard, l’alumnat va posar en pràctica l’aprenentatge de les diferents tècniques emprades per les obres dels artistes vistes amb anterioritat al museu, realitzant el taller “Pintors de somnis”. No tots nosaltres percebem les coses de la mateixa forma. Podem pintar el que veiem, el que ens proposa la ment o el cor, tot allò irracional com els somnis les sensacions o els records. Podem representar tot allò que habita en el nostre imaginari. El realisme no es refereix tan sols a allò que veiem amb les nostres ulls, ja que el cervell amaga tota mena de mons estranys.