CM: Teatre Regina-“LILA, UNA PRINCESA DIFERENT”

Els nens i nenes de l’escola Barrufet hem anat al teatre Regina de Barcelona a veure una obra de teatre amb música que es diu “Lila, una princesa diferent”. Explica la historia  de una princesa que es diu  Lila i ha de viure tancada dins d’una torre fins que el seu príncep blau no arribi. Però ella es cansa molt i espera al príncep que no arriba i surt de la torre i aprèn que no hi ha prínceps blaus i que ella pot rescatar-se sola. Ens ho hem passat molt bé i hi havia molta música a la funció.

Periodistes: ESTHER VELA DE LA CRUZ I DANIELA GÓMEZ GARCÍA

NOTA AL PEU:

Lila és una princesa diferent i rebel, s’ha creat una nova princesa per a una nova generació. L’espectacle pretén entretenir i dur la reflexió a l’aula, per valorar com podem crear relacions igualitàries i bentractants, reforçant els valors pedagògics tals com les relacions igualitàries, allunyades de la reproducció d’estereotips i rols així com transmetre a l’alumnat que tots podem aprendre moltes coses dels altres que ens ajuden a expressar millor les nostres emocions.  I també reforçar la idea que totes les emocions són necessàries. No existeixen emocions bones o dolentes, el que cal es saber és com gestionar-les i expressar-les adequadament.