Avui dimecres 22 de desembre hem celebrat la festa d’hivern per acomiadar-nos del primer trimestre. Ha estat un matí ple d’emocions i d’activitats variades on tots els nens i nenes hem gaudit molt de la festa junt amb les nostres mestres.
Hem fet balls i danses amb Miss Esther i la Sofi ens ha estat explicat molts secrets i curiositats del nostre tió Rufus. També hem vist la Nadala que hem preparat tot l’escola i amb les nostres tutores Antònia i Montse hem fet cagar el tió que ens ha portat un regalet per a tots i totes. No ha pogut faltar el nostre taller de “petits dibuixets” amb moltes il·lustracions noves i d’altres que hem perfeccionat.
Ha estat una festa molt bonica que de ben segur sempre quedarà en el nostre record i els nostres cors. I recordeu per aquestes vacances d’hivern : molta il·lusió, felicitat i amor! Fins molt aviat!


