CI-PROJECTE CORE VALUES:LLIURAMENT DE DIPLOMES 1rTrimestre

A finals del primer trimestre, al cicle inicial, vam realitzar el primer lliurament de diplomes del curs del projecte CORE VALUES (Valors Fonamentals).

Recordeu que la idea principal del projecte és incorporar 9 “Valors fonamentals” a les nostres aules per tal de reforçar la cultura i l’ètica de l’escola i ajudar a crear una forta identitat comunitària.

Els nens i nenes del cicle inicial han participant molt motivats del treball dels valors que des del mes de setembre hem estat treballat i  alguns infants han obtingut un diploma que els caracteritza com aquells alumnes que més i millor han treballat i/o integrat el valor proposat durant aquest primer trimestrePer fer l’entrega de diplomes hem comptat amb la presència de la nostra Cap d’Estudis, l’Aurora Barba,i Miss Esther, mestra d’anglès, i ha estat una jornad molt especial i emocionant per a tots i totes. Felicitem de tot cor als premiats i les premiades i animen i encoratgem a tot l’alumnat a aconseguir un diploma els mesos que queden de curs. Fins molt aviat!