SANT JORDI A L’ESCOLA

L’alumnat de l’escola va gaudir de les diverses activitats planificades per la celebració de la diada de Sant Jordi.

Vam començar tots a les  respectives aules assabentant-nos del programa de la jornada i preparant-nos per fer l’activitat de l’apadrinament lector, acompanyada d’un interessant  punt de llibre que havíem de decorar amb la parella assignada de l’activitat Conta’m un conte. Els encanta desenvolupar aquesta tasca amb el rol del padrí o padrina (qui llegeix el llibre)/fillol o fillola (qui està molt atent/a a la lectura) i posterior execució del punt de llibre esmentat anteriorment.

Seguidament ens vam retrobar tots i totes al pati de la plaça per saber quins dibuixos havien fet l’alumnat d’EI, els quals van anar acompanyats del seu respectiu diploma per la bona feina feta col·lectivament. A l’igual que també van estar premiats un parell de poemes de cada grup de primària. I sí! Realment va ser molt interessant veure les il·lustracions i escoltar els poemes seleccionats.

També es va entregar una samarreta de Xim i Xesca a l’alumnat que tenia més punts acumulats en la lectura de llibres!

A continuació vam preparar les parades de llibres (cada curs va muntar la seva), van mirar-los  i se’n va fer intercanvis.

I a la tarda vam poder passar per les diferents parades per veure quins altres llibres hi havia! Què interessant!

I ens va agradar molt la parada de sisè amb la venda de productes del projecte d’emprenedoria, i les altres activitats del poble preparades fora de l’horari lectiu!

I ara fins a la propera celebració. Visca els llibres i les roses!

CLIQUEU AQUÍ

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *