LA FIRA DELS SOMNIS A LA CILETA.

El dijous passat els i les alumnes de 6è de l’escola vam anar a la Ca la Cileta per dur a terme una activitat de conscienciació i col·laboració que les escoles fem amb les residències de gent gran, emmarcada dins la Fira dels somnis contra el càncer infantil de Balaguer. El primer que vam fer és explicar als nostres avis i àvies perquè érem allí i el que veníem a fer. La primera activitat que vam realitzar va ser decorar amb estampació les lletres que formaran part d’un gran mural elaborat conjuntament amb la gent gran que lluirà el dia 7 a la Fira dels Somnis. Mentre pintàvem vam parlar sobre l’escola de quan ells/es eren joves, de la música d’avui en dia i la de la seva joventut, dels jocs que tenien, de què volien ser de grans i fins i tot de com ho feien per festejar quan eren joves. Un cop acabat el mural vam fer un concurs tipus “EUFÒRIA” on cada equip va seleccionar una cançó i la va interpretar a la resta. Al final vam fer tots una tirada de bitlles i alguns vam poder pujar a la Trileta. Va ser un matí genial que esperem repetir moltes vegades.

Gràcies a la Ca la Cileta per acollir-nos tan bé!

CLIQUEU PER VEURE LES IMATGES.