EXPERIMENTEM AMB TAULETES DE LLUM

Els alumnes d’Educació Infantil hem començat a utilitzar tauletes de llum durant aquest curs i ens ho passem d’allò més bé aprenent,experimentant, jugant i descobrint nous materials i coses interessants i divertides. Només cal mirar les cares d’alegria i satisfacció que fan tots/es al fer… Llegeix més»

ELS RACONS DE SEGON

RACONS LLENGUA:
La descripció d’animals
A medi estem treballant els animals i avui, treballant per racons, hem anat a buscar les tablets i tot seguint un model hem intentat fer una descripció d’un animal.
Ho hem fet per parelles i així també ens hem hagut de posa… Llegeix més»

SORTIDA A LES POMERES ARTISTES DE P4

ANEM AL TROS!
El dilluns 28 de setembre, els ARTISTES de P4 vam fer una sortida que consistia en anar passejant pel poble fins arribar a un tros de pomeres i allí, fer activitats d’observació i conversa. Quan vam arribar ja ens esperaven el padrí i… Llegeix més»

JUGUEM AL PATI!!

L’alumnat de cicle inicial gaudim de la zona nova de pati (la plaça), juguem a les escales on hem inventat jocs nous amb caixes i fustetes. També disfrutem de la restauració de la cuineta i la tanca de fusta del sorral!! Gràcies AMPA ens encanta!!
Llegeix més»

L’ALUMNAT DE QUART

Comença un nou curs i estem molt contents i contentes ja que estrenem una aula nova. Ara tenim la classe a primera planta, on hi ha els alumnes més grans de l’escola.
A continuació podreu visualitzar una mostra d’algunes activitats que hem fet aquests primers dies… Llegeix més»

PREMIS SOL DEL PLA

El passat dissabte dia 26 de setembre es van donar els premis de l’edició XIV del Premi de Poesia i Il·lustració El Sol del Pla. L’Àurio Miró i Sans va guanyar el premi de poesia de la seva categoria. Estem molt contents! Enhorabona, Àuria!