SETMANA DE SANT JORDI

Aquest any haurem de passar el Sant Jordi a casa. Tot i això ho haurem de celebrar, no creieu?!!! Segur que les senyoretes o el mestre us han proposat alguna activitat relacionada amb Sant Jordi. Des de l’escola us deixem aquesta història/cançó dels AMBAUKA per… Llegeix més»

PER NO PERDRE EL FIL…

Benvolguts/des,
Esperem que tots estigueu molt bé i amb il·lusió per seguir treballant des d’un altre espai, la vostra casa. Som conscients que enyoreu tornar a fer el de cada dia, aixecar-se, sortir al carrer i anar a l’escola on us esperen els/les mestres amb… Llegeix més»

Us trobem a faltar!

Els/les mestres de l’escola us trobem a faltar i tenim moltes ganes de tornar-vos a veure.
Us enviem un missatge ple de somriures i abraçades per recordar-vos que tots i totes ens hem de quedar a casa i que tot anirà bé!