PLA REOBERTURA DE CENTRES

Alumnat que assistirà a Infantil i horari: 6 alumnes, de 9h a 13h.

Alumnat de sisè: 11, dimarts de 10h a 11:30h.

Professorat disponible: 18 mestres

L’alumnat de P3 serà atès per la tutora a l’aula de P3 i entraran per la porta d’Infantil.
L’alumnat de P4 serà atès per la tutora (o la seva substituta) a l’aula de P4 i entraran per la porta principal (normalment de CI).
L’alumnat de P5 serà atès per la coordinadora d’Infantil a l’aula de reforç d’Infantil i entraran per la porta d’Infantil.
L’alumnat de 6è serà atès per la tutora de 6è els dimarts de 10h a 11:30, a l’aula de sisè.

És imprescindible que vingueu amb les declaracions responsables signades i que compliu les mesures de seguretat. Si us heu d’esperar a fora, cal que guardeu les distàncies de seguretat.

Les tutories personalitzades s’aniran concretant un cop reobrim l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *