PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021 del 13 al 22 de maig

Preinscripció 2020-2021: del 13 al 22 de maig

A partir el 13 de maig, comença el procés de preinscripció que recomanem feu telemàticament seguint els següents passos:

1.    Feu la preinscripció online a través del portal preinscripcio.gencat.cat

Nota: a l’apartat “Plaça sol·licitada”, l’alumnat que ha de començar P3 ha de posar:

Ensenyament: Infantil segon cicle, Curs: 1.

Codi del centre: 25003494    Nom del centre: Escola Arnau Berenguer

(només cal omplir l’opció 1)

2.    Un cop tingueu el resguard de preinscripció, cal que el feu arribar al correu de l’escola abans del 22 de maigc5003494@xtec.cat, junt amb la següent documentació, ja sigui escanejada o fotografiada:

–       Llibre de família: pàgina on estan inscrits els pares i la de l’alumne.

–       DNI o NIE del pare i la mare o tutors legals.

–       DNI alumne, si en té.

–       Carnet de vacunes.

–       Tarja sanitària.

–       Carnet de família nombrosa, si s’al·lega aquesta situació.

Cal que envieu tota la documentació abans del 22 de maig. Quan hagueu enviat tota la documentació al centre, rebreu un correu de confirmació de recepció. Si falta algun document, us ho farem saber.

Tràmit presencial (només casos excepcionals)

En cas que no pugueu fer el procés de forma telemàtica, hi ha la possibilitat de lliurar les sol·licituds de forma presencial el dia 20 de maig de 9h. a 14h. a l’edifici de la Plaça Generalitat. Per fer-ho, cal seguir aquests passos:

Demanar cita prèvia a través de l’eina de cita prèvia disponible 24h, al telèfon 685 633 740 en horari de matins o través d’internet (c5003494@xtec.cat).

Per tal de dur a terme el tràmit amb total garantia de salut i seguretat cal tenir en compte els següents aspectes:

• Cal anar al centre a l’hora que us hagin assignat. Ni abans, ni més tard.
  • Heu de portar la documentació per ser escanejada o fotocopiada i, si pot ser, la sol·licitud emplenada de casa. Si l’heu d’omplir al centre, cal que porteu un bolígraf.
  • Es recomana venir amb mascareta i guants i caldrà utilitzar el gel hidroalcohòlic que hi haurà a l’entrada.
  • No poden venir persones de grups d’especial vulnerabilitat, persones en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *