GENER ESPAVILATS P3

Volem compartir amb tots i totes vosaltres les experiències viscudes a P-3 durant aquest mes.

Cada dia, durant la primera mitja hora del matí fem d’encarregats i encarregades.

Quan vam tornar de Nadal vam tenir una sorpresa! Un regal dels Reis Mags: Dos trencaclosques i una taula per cargolar diferents claus.

Hem fet el nostre primer experiment amb la neu. Hem descobert si està freda o calenta, si es desfà,… A prop de l’escola hi havia un ninot de neu amb el que vam poder observar que la neu es pot modelar.

A l’àrea de llenguatge plàstic vam pintar amb ceres blanques i amb les ulleres màgiques no veiem res de res! Després vam pintar amb pintura aigualida de color blau i al dia següent vam veure el nostre dibuix. Quina màgia!!

Hem continuat els racons tant de llenguatge matemàtic com de llenguatge verbal.

També hem celebrat tres aniversaris: el del León, el dia 24 de gener; el del Jordi, el 27 de gener i el del Marten, el dia 29. Hem estat molt feliços compartint els aniversaris dels nostres tres companys.

PER MOLTS ANYS, ALUMNES I FAMÍLIES!!!!!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOS