FESTA MAJOR A L’ESCOLA

El passat dimarts dia 2 de febrer, els nens i nenes de primària l’escola vam gaudir de les activitats de Festa Major que l’ Ajuntament ens va preparar en diferents indrets del poble. Vam poder jugar a uns divertits jocs de taula al local sociocultural, vam anar a la Cooperativa de Sant Roc i ens ho vam  passar d’allò més bé amb la màgia educativa d’Óscar de la Torre i vam gaudir d’allò més amb les Balanzbikes tot realitzant els circuits que ens havien preparat a les diferents zones que es van habilitar.

A educació infantil al matí vam anar al pavelló a veure l’espectacle contes amb aire i a la tarda ens van animar, i molt, el grup musical Pi Roig Xics.

Per esmorzar, pares i mares de l’AMPA ens van portar orelletes, xocolatines, sucs i aigua. Tot estava boníssim.

Des de l’escola volem donar les gràcies a l’Ajuntament i l’AMPA per haver fet possible una diada que de ben segur molts no oblidaran.

CLIQUEU SOBRE ELS ENLLAÇOS DE SOBRE LES IMATGES PER VEURE LES FOTOS

INFANTIL