Primària

JO EM QUEDO A CASA!

Bon dia a tothom! Estem vivint una situació que ningú esperava i que genera molta incertesa. Hem de tirar endavant i confiar que tot anirà bé i que d’aquí molt poquet tornarem a estar tots junts. Quan acabi tot això haurem après moltes coses. Us envio una abraçada molt gran a tots i totes.  Aquests […]

JO EM QUEDO A CASA! Llegeix més »

LA CLASSE DELS MESTRES

Vivim una situació excepcional. No podem sortir de casa, ni veure a les persones que estimem. Patim per les persones conegudes i, sobretot, per aquells que no coneixem i sabem amb certesa que ho estan passant molt malament. Veiem passar les hores amb neguit i frustració, envaïts per la impotència i la incertesa del que

LA CLASSE DELS MESTRES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut