Primària

JO EM QUEDO A CASA (1)

Bon dia a tothom! No us podeu arribar a imaginar com estic de content en rebre notícies vostres i saber que us trobeu bé! 😀 Estic rebent correus amb fotos del que esteu fent a casa i no puc més que felicitar-vos. La situació és molt dura i esteu fent un gran treball. FELICITATS! En […]

JO EM QUEDO A CASA (1) Llegeix més »

L’HORT

Els nens i nenes de 4t A vam anar a l’hort de l’escola i la Júlia ens va explicar moltes coses. Ens vam dividir en grups per fer diferents tasques. Aquí podeu veure les fotos. Esperem que us agradi!

L’HORT Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut