P4: La classe dels ciclons

Aquest curs el projecte d’escola és “L’aigua en joc”, i la comunitat de Grans ha decidit que els noms de les classes estiguin relacionats amb fenòmens meteorològics on l’aigua n’és protagonista.

Seguint aquestes instruccions, els nens i nenes de la classe de P4 han escollit el nom de la classe: “Els ciclons”.

A més a més, han elaborat un punt de llibre personalitzat utilitzant el programa Canva. Els servirà per l’agenda i pel llibre de lectura que fan servir a la classe.

Si cliqueu en el següent punt de llibre se us obrirà un àlbum amb el recull de tots els punts de llibre que han elaborat els vostres fills i filles:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>