Últim dia del trimestre!
15/01/20Per celebrar l’últim del primer trimestre els nens i nenes de 3r i 4t ens vam organitzar per grups i vam fer un Got Talent de Nadal: alguns van ballar, d’altres van explicar acudits i també vam poder veure teatre i salts. Tot això ens va fer obrir la gana i quan tothom va haver actuat vam anar cap a la classe a gaudir dels esmorzars que haviem preparat a casa. Va ser un dia molt xulo!
Tallers de Nadal i Xocolatada a Cicle Inicial
10/01/20Bon any estimades famílies! Us deixem un recull de fotos de les activitats que vam realitzar l’últim dia del primer trimestre. Ens ho vam passar molt bé: bingo, ball, manualitat, Karaoke… I per acabar què millor manera que amb una xocolata desfeta ben calenta acompanyada d’uns tendres melindros… Per llepar-se els dits!
Arribada del tió
09/01/20Concert de Nadal de Primària
20/12/19Arribada dels Patges Reials
19/12/19Avui hem tingut una visita que ens ha encantat han vingut els Patges Reials a recollir les cartes que havíem preparat, venien amb dos llibres un de color blanc i l’altre de color negre…Quins nervis hem passat!!Desitjant que arribi la Nit de Reis!!Aquí teniu les fotografies que ens hem pogut fer amb ells.
Concert de violins a la Tossa
16/12/19Els alumnes de 2n el passat diumenge dia 15 van fer un concert de violins a l’ermita de la Tossa. Va ser un concert preciós!Els nostres alumnes a 2n fan l’activitat de violins, durant tot el curs està portada a terme per l’aula orquestra i subvencionada íntegrament per l’ajuntament. Us deixem el recull de fotografies que vam fer aquell dia.
Treballem les plantes a 3r!
13/12/19
[]Els nens i nenes de 3r hem treballat les plantes a medi. Una de les coses que hem estudiat són les substàncies que necessiten per a poder viure. Això ens ha portat a fer el un experiment: ens hem organitzat per grups de treball i cada grup ha provat de fer créixer una planta eliminant un dels elements que els són necessaris, hem fet hipòtesis sobre què passaria i les hem pogut demostrar. A les fotos podeu veure el procés i els resultats!
2n B: Lectura en Veu Alta dels Poemes de Miquel Martí i Pol
13/12/19A la mitja hora de lectura que fem diàriament hem treballat els poemes de Miquel Martí i Pol. Us deixem les audicions de cadascun dels poemes. Cliqueu a cada imatge per accedir als àudios de les vostres filles i fills.
![]() |
Alvise Brian Ikram Juan
|
![]() |
Fàtima
Iuri |
![]() |
Karam
Malak K & Ilyas Mari Carmen Mohamed K |
![]() |
Axel
Javi Malak J |
![]() |
Maram
Sara |
![]() |
Anna
Bruno |
![]() |
Amine
Rocío |















